Co tam Krucio ...mam nową chatkę

Hej Pandy!

Krucio nadal się wyżywa na naszym Panfu. Kolejny raz udał się do salonu Piękności. I tym razem nie poddał się kuracji odmładzającej. Bezczelnie zaczarował fragment SPA i to było wszystko na co go było stać tego dnia.
Za to Wasz reporter szybko uporał się z łamigłówką z Maszyny Zagadek. Kolejny raz zakręcił kołem fortuny i w napięciu czekał na wynik. Tym razem los był bardzo łaskawy i wygrałem nowy model chatki.
Jest naprawdę super fajna. Już od kilku dni na nią "polowałem"
Dodatkowo mój portfelik powiększył się o spora kwotę pieniążków.
Co dziś mnie zastanowiło, to milczenia Krucia po oznajmieniu mu odczarowaniu SPA.

Może go zatkało ze złości? A może już w głowie przygotowuje nowy plan podboju Panfu.
Na razie dajemy sobie z nim radę i tak trzymać moi drodzy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika