Przerób Laboratorium Bookworma

Hej pandy!

Jak wiecie z mojego poprzedniego wpisu, Prof. Bookworm zarażony wirusem serduszek biega po Panfu.
Jego Love Gun strzela na lewo i prawo :)
Wirus wiosennej miłości roznosi się wokół nas.

Ja w tym czasie wiosennie "przyozdobiłem" jego Laboratorium.


Dlaczego to zrobiłem? A dla tego ...przeczytajcie niżej.

"Profesor jest zawsze tak bardzo pochłonięty swoimi szalonymi wynalazkami, że nawet nie wpadłem na to, że może być samotną “Pandaduszą”…
Z drugiej strony…mieszka razem z nietoperzami i pająkami w chłodnej jaskini, w której woda kapie po ścianach.
A jego maszyny wydają przedziwne odgłosy. Mnie by to wyprowadzało z równowagi…
Założę się, że Bookworm, siedząc w swojej jaskini, nie zauważył nawet, że rozpoczęła się już wiosna. W takim miejscu nigdy nie wiadomo, czy jest dzień czy noc, zima czy lato.
To prawda, tam na dole czas stoi w miejscu. Profesor Bookworm ucieszy się na pewno, gdy odwiedzi go parę Pand, które opowiedzą o wiośnie i dorzucą mu trochę ciepła.
Zerwę zaraz dla niego parę wiosennych kwiatków. Wniosą trochę świeżości i kolorów do tej jaskini. :)

To cytat z dzisiejszego wpisu Maxa i Elli na ich Blogu.
A tak przy okazji, to w w oryginale są błędy (jaskinii zamiast jaskini)

Może sami też przeróbcie profesorkowi Laboratorium. Zapraszam do zabawy!

Nadsyłajcie swoje pracę na kapi1000@vp.pl
Będę zamieszczał je w mojej Galerii
Za najlepsze będą nagrody :)

Kapi1000 :)

1 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika