Zapowiedź czegoś nowego?

Tak jak w każdym dniu, postanowiłem odwiedzić Jaskinię z nadzieją, że maszyny profesora Bookworma zadziałają. Maszyna Niespodzianka dawno nie działała... niestety dzisiaj też nie obdaruje nas darmowym przedmiotem.

Nie ma się co martwić na zapas, uruchomiona została dziś Maszyna Level Booster, która podnosi poziom naszej pandy w górę. Aby maszyna zadziałała należy stanąć na środku platformy na narysowanym okręgu. Pandy z 60 poziomem też mogą skorzystać i ujrzeć dziś nietypowy błąd. 


Po tym, jak Maszyna strzeliła mnie laserem, mój poziom podniósł się rzeczywiście o jeden w górę... tylko, że wcześniej zdobyłem już maksymalny. Możliwe, że jest to niedopatrzenie ze strony administracji, albo zapowiedź nadchodzącej zmiany. Po odświeżeniu strony poziom wrócił do normy i znów mam 60. :)
Z tego co mi wiadomo, na pierwszy ogień idą lista znajomych, zwierzaki i filtr czatu. Jeśli któraś z tych zmian zostanie wprowadzona to niezwłocznie Was o tym poinformuję. 

Miłego dnia
Kapi1000

10 komentarze:

  1. Pewnie chcą zrobić więcej poziomów albo jest jakieś niedopracowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To już widziałam dawno,jak maszyna Level Booster działała XDD Też miałam przez chwile 61lvl ale nie dostałam jakiegoś przentu czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mam 60 poziom to dopiero pierwszy raz skorzystałem z Maszyny. Wcześniej nie wiedziałem o tym ;)

      Usuń
  3. co to znaczy filtr czatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Automatycznie będzie moderowany czat - przekleństwa i słowa zakazane będą niedozwolone, różne brzydkie treści itp. Również spam i flood.

      Usuń
  4. hahaha tutaj jeszcze nawet jednego nowego levela nie ma a na pannun już jest do 100 i co kilka jest nowa umiejętność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej gry na pannun :)

      Usuń
    2. Pannun jest strasznie brzydkie i niedopracowane :/

      Usuń
  5. Kapi i Adik, ile Wy macie lat? Jeśli oczywiście mogę wiedzieć. Po prostu mnie to ciekawi, bo od tylu lat jest prowadzony blog. ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika