Gdzie jest Be Smarter??

Hej Pandy

Nie wiem co się stało ale zniknęła przyczepka z quizem Be Smarter.
Teraz kiedy wszyscy potrzebujemy panfu monety na zakup Pokopetsa to bardzo smutna strata. Właśnie gromadzą się w San Franpanfu zdenerwowane Pandy. Muszę jak najszybciej skontaktować się z Kamarią. Może ona coś wie na ten temat. Wszyscy jesteśmy smutni i wzburzeni. Oby tylko nie doszło do awantur.

Zobaczcie sami jak to wygląda na miejscu.




Niestety to nie jedyna smutna rzecz na Panfu. Dziś można otrzymać Pokopetsa, ale jeśli się posiada Kupon. Jak wiecie, ja straciłem wcześniej swój kupon a nie dostałem Pokopetsa. Teraz zostało mi tylko łóżeczko dla Pokopetsów. Chyba sam tam będę spać :(
A z braku dochodów z Be Smarter teraz nawet nie mam monet na zakup najtańszego zwierzaczka :(

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika