Start imprezy Movie Star

Hej Pandy.
Dziś rano wstałem z łóżka poszedłem do łazienki przetrzeć oczy, buzie i uszy. Poszedłem do mojej garderoby wziąć moje ubranko. Ubrałem się szybko i poszedłem zobaczyć który dziś jest dzień tygodnia. Był to piątek.
-Ojej przecież dziś jest impreza Movie Star i muszę założyć przebranie- powiedziałem.
Więc pobiegłem znowu do garderoby i przebrałem się. Byłem .......... . Na pewno w tym przebraniu będę się świetnie bawić :) Pobiegłem w stroju ........... na Taras i już po chwili witałem się z Ochroniarzem.

- Witaj Ochroniarzu. Cieszę się, że
mnie zapraszasz na taką super imprezę.
- Nie ma sprawy Kapi - powiedział Ochroniarz.
Szybkim krokiem poszedłem do Sali Balowej po czerwonym dywanie tak jak prawdziwa Gwiazda i zobaczyłem wiele atrakcji.

Wygodne fotele i maszyna do Popcornu i wielgachny ekran kinowy to najważniejsze atrakcje.

Są też kolorowe światełka widoczne na każdym zdjęciu.
Widziałem już dziś Batmana, Hannah Montana, Lady Gaga, Panda z School Musical i Chihuahua
( czytaj Ciłała).

P.S Te kropki .......... to jest tajemniczy kostium który mam na sobie.
Tylko trochę zniekształcony na zdjęciach dla pełni tajemnicy.
Przedstawiam Wam moi drodzy moją kartę gracza i już wszystko jasne. To jest oczywiście strój Spidermana!

Na koniec mam jeszcze pełne zdjęcie z wystrojem Sali Balowej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika