W kamień dach zmieniony, konik niezadowolony

Co też dziś Krucio nam zmajstruje na Panfu? Z takim pytaniem wyruszyłem dziś w reporterski obchód naszej wyspy. Oczywiście zacząłem moją przechadzkę od spotkania z Czarnoksiężnikiem. Z jego słów szybko się domyśliłem gdzie szukać złej przemiany.
Teraz krótka wizyta w Zamku u Kamaii i już po chwili uzbrojony w czarodziejską laskę maszerowałem dziarskim krokiem na Farmę.
Byłem zadowolony, bo ponownie dostałem lodowy stolik. Poprzedni zniknął w tajemniczych okolicznościach. Może stopił się od upału? A może zostawiłem na nim gorącą herbatkę z bambusowych listków i roztopił się. Co się stało, to się stało, ale teraz mam nowy i już.

Po chwili dostrzegłem kamienny dach stajni. Konikom to nie za bardzo się podobało. Tupały kopytkami z nerwów i były spłoszone. Nie dziwie się, bo taki kamienny dach trochę waży i grozi zawaleniem. Nie czekałem i szybko odczarowałem dach.
Po chwili już byłem ponownie u Kamarii. Z jej słów wywnioskowałem, że coś jest nie tak.
Kiedy wróciłem na Farmę okazało się, że czar powrócił. To było intrygujące.
Dlaczego tak się stało. Czyżby różdżka traciła moc?
Nie wiem co robić dalej.
Teraz muszę wrócić do domku i nakarmić moje zwierzaki.
Ale obiecuję zająć się tą tajemniczą sprawą.
Czekajcie na dokończenie tej notatki.

Cd.
Kochani moi właśnie wracam z Plaży. Jestem wstrząśnięty tym co tam widziałem.
W Szpitalu szafki są z kamienia. To sprawka Krucia, bo kogo innego. Ale nie dałem rady ich odczarować.
Stajnia nadal przykryta kamiennym dachem. To zaczyna być groźne. Niestety muszę Was opuścić na jakiś czas.
Co zastane po powrocie tego nie wie nikt. Trzymam za Was kciuki. Musicie dać radę złym czarom i obronić Panfu.
Do zobaczenia na Panfu czy może gdzie indziej!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika