Kamienny stół i nakrycie, tego nie przetrawicie ;)

Pewno zastanawiacie się co autor miał na myśli wymyślając tytuł artykułu. No to już spieszę z odpowiedzią. Podchodząc dziś pod zamek już w drodze zastanawiałem się co dziś nam zmaluje Krucio. Już po chwili moja ciekawość została rozwiązana. Po wysłuchaniu tego wstrętnego typka
poszedłem do Kamarii.
Jak zwykle rozwiązałem łamigłówkę z Maszyny Zagadek i mój portfel powiększył się o pieniężną nagrodę. Oczywiście otrzymałem też nowy sprzęt do chatki i co najważniejsze Magiczną Różdżkę.
Szybko udałem się na miejsce przestępstwa czyli do Restauracji. Kamienny stolik z nakryciem wyglądał bardzo smętnie i odpychająco.
Ciekawe czy dziś w jadłospisie też będą kamienne potrawy?- pomyślałem.
Ale nie czas na żarty. Szybko odczarowałem stolik i Restauracja nabrała blasku jak nowa.
Kamienny szary świat byłby smutny i ponury.
Nie pozwolimy Kruciowi na to! Zobaczymy na jak długo starczy mu sił i wąsów ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika