Dwie wiadomości ...i to obie dobre :)

Hej moi drodzy futrzaci przyjaciele!
Mam dwie dobre wiadomości z Centrali Panfu.

Zacznę od listu od Maxa i Elli. Dostałem go mailem.
Zobaczcie sami wiadomość od Super Reporterów.

Zapowiada się bardzo ciekawie :)


Druga wiadomość dotyczy nominacji w konkursie Bloger Miesiąca Stycznia na Panfu.

Mam zaszczyt ogłosić, że moja skromna osoba i mój Blog jest nominowany do nagrody Lizaka :)
Oczywiście nie zapominam o moim nowym pomocniku - olku55555.
:)

Dziękuję za to wyróżnienie, bo już sama nominacja jest wyróżnieniem.
Konkurencja jest na wysokim poziomie.

Liczę na Wasze głosy i zachęcam do głosowania na stronie:

http://blog.panfu.pl/2011/01/27/konkurs-na-blog-miesiaca-stycznia-etap-2/

Dziękuje za każdy głos oddany na mój blog :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika