Wyśledzić szpiega z Bitterlandii

Hej Pandy!

Już od wczoraj można znów poczuć się detektywem z Panfu.
Naszym zadaniem jest wyśledzenie i zdemaskowanie szpiega z Bitterlandii.
Akcja zaczyna się od spotkania z zatroskaną Kamarią na dziedzińcu zamkowym.

Później nasze kroki kierujemy na Basen gdzie spotykamy się z Gonzo.

Ciekawe ślady można zauważyć przy włazie do kanalizacji w szatni.

Teraz "nasza zguba" zostawia ślady które ułatwią jego wykrycie. Ale nabrudził!
Zobaczcie sami. Lepiej nie wąchajcie tego "zapaszku".

Warto mieć pod ręką kilka bomb wodnych. Można wypłoszyć tego gagatka.



No i oberwał balonem. Ma się to oko :)



Tym razem uciekł. Ale detektyw Kapi1000 jest na tropie.



Nasz Clown jak zwykle ma humorek :)
Ale gdzie jest szpieg? Przecież ślady prowadziły nad wodę.

Warto nie zniechęcać się chwilowym brakiem postępów w śledztwie.
Kolejne spojrzenie na jeziorko i mamy trop.



Stara indiańska sztuczka. Zaraz wypłoszę tego spryciarza.
Zjazd do wody na kole musi go wypłoszyć.
Ale była jazda ...tylko, że szpieg jest szybki i zwiał do Dżungli.



Ślady prowadzą do Jaskini.
Może ten gagatek ma ochotę na prezent z Maszyny lub Level Booster?



Profesor może być w niebezpieczeństwie!
Kapi już rusza na ratunek.



Przeszukanie Laboratorium na razie nic nie przyniosło. Czyżby tak dobrze się ukrył.
Muszę być czujny i jeszcze raz sprawdzić wszystkie kąty.

No i nadal brak śladów szpiega. Gdzie on wyparował?

To tyle moi drodzy. Pisał dla Was Kapi1000:)

PS.
Dziś początek wyprzedaży na Panfu.
Więcej wiadomości na Blogu Maxa i Elli.
Warto robić zakupy na takich super zasadach.
Nie dajcie się wyprzedzić!!!

Powodzenia :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika