Robot Gigant atakuje!

Hej Pandy!


Już od rana usłyszałem dziwne dźwięki dochodzące z Dżungli. Coś jakby metalowy wielkolud szedł po schodach do jaskini.
Jako żądny sensacji reporter pobiegłem sprawdzić źródło tych hałasów.
Już po chwili byłem w Laboratorium Bookworma. W pomieszczeniu dziś zastałem więcej pand i oczywiście naszego profesora.



Faktycznie widok był przerażający (podobnie jak błąd ortograficzny)
;)
Ale kto nie robi błędów :)
W jaskini zjawił się wielki robot. To zapewne jego hałaśliwe kroki zwróciły moją uwagę.



Dobrze że było nas więcej w Jaskini. Serca zatrzymały groźną maszynę.
Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych pand, a szczególnie dla pandy Chihuha.

Profesor szybko zabrał się do roboty.



Dzięki Profesorze! Fajnie, że mogłem pomóc.

Iv.pl

1 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika